2014 metų startai ir “paskutinės nakties” mados

2

Taip norėjom žiemos, ir gavom- Winter Rally bus dar šaltesnis nei galėjom įsivaizduot! Socialiniuose tinkluose ir spaudoje galima susidaryti įspūdį apie tai, kaip sportininkai ruošiasi sparčiai artėjančiam raliui. Tiesa yra ta, kad visiems “kirbėjo” mintis ar nerimas, jog ta žiema išvis nespės ateiti, ir nuteikti Utenos “Winteriui”.

Pats gerai atsimenu praeitus metus, kada “Racetech” meistrai dienom ir naktim ruošė mūsų kovinį automobilį. Teko aukoti ir šventes ir vakarus, vardan to, kad naujasis R4 automobilis išriedėtų į žiemos trasas. Žiauriai nerimavau, kad treniruotėms neliks laiko. Beveik taip ir buvo. Prieš ralį spėjau pravažiuoti vos 30-40 km, o turėjau startuoti “full-attack” režimu. Net nespėjau pažinti naujojo automobilio, vos iššiaiskinom ar viskas funcionuoja ir pirmyn į trasą!

Dažnas dalykas, kuris gelbsti (o gal trukdo) Lietuvoje – mada viską nukelti paskutinei minutei.  Ir konkurentų tarpe populiaru atvažiuoti į ralį padarius vos vieną kita treniruotę, o kartais net sulaukiame pasigyrimų (o gal pasiteisinimų), kad automobilis buvo baigtas tvarkyti paskutinę naktį. Finansine išraiška treniruotė gali kainuoti kaip pora naujų padangų – o kas geriau? Žinoma, dažniausiai viskas remiasi į pinigus, manau, kad visi sutiktų treniruotis kad ir kiekvieną savaitę, jei tik būtų tam reikalingi resursai. Tačiau prasto laiko planavimo irgi negalima pateisinti.

O aš pasidomėjau kaip žiema atrodo pas mūsų kaimynus. Nors pirmasis ralis Rajd Zimowy „Arłamów” dar tik kovo 6-8 d. , komandos jau aktyviai ruošiasi ir testuoja automobilius.  Maciej Oleksowicz ir Marcin Rzeźnik 2014 m. startuos su naujausiais Ford Fiesta R5 automobliais. Vos tik gavę šviežius “Fordus” lenkai nesnaudžia, o aktyviai treniruojasi. Tiesa, sąlygos kalnuose gerokai primena permainingą Monte-Carlo ralį. Kelias slidus, padengtas ledu ir sniegu, o padangų dygliai negali būti didesni už standartnius, arba jų išvis nėra! Vieną R5 šiandien jau spėjo “paguldyti” ant stogo, bet juk šitas mašinas ir reikia naudoti, o ne eksponuoti muziejuje!

Kai dirba konkurentai, tai verčia pasitempt ir patį. Šiuo metu aktyviai ieškau galimybių startuoti už Lietuvos ribų, o konkrečiai – 2014 m. Lenkijos čempionate. Įmonės turinčios verslo interesų abiejose šalyse būtų idealus partneris mūsų komandai. Gal kas turi idėjų kaip pasiekti šį tikslą? Sustoti nenorime, ir nesustosime. Lietuvoje pavyko pasiekti nemažai, bet noriu žengti kitą žingsnį! Lenkijos raliai bus labai didelis iššūkis, nes visos trasos driekiasi ant asfalto dangos, distancija yra ilgesnė, o ir varžybų specifika nauja, visai kitokia.  Bendradarbiavimas su Lenkų komandomis suteiks naujos, labai vertingos patirties.

      

2014/02/12 Naujienos iš ralio